معرفی هتل های مجلل و لوکس مشهد نزدیک حرم

هتل های مشهد دارای امکانات متمایزی برای جذب مسافران زیادی هستند. برخلاف تصور خیلی ها، همه هتل های مجلل مشهد در نزدیکی حرم قرار ندارند و در تابستان در مکان های زیبای مشهد مانند طرقبه و شاندیز پیدا می شوند. این هتل ها دارای امکاناتی در حد هتل های 5 ستاره مشهد هستند. دوری از آلودگی های شهری و صوتی از دیگر مزیت های اقامت در هتل های مجلل مشهد و دور از حرم است.

قطعا امکاناتی مانند تجهیزات اتاق، رستوران، ترانسفر به حرم و فرودگاه در اولویت همه مسافران است. هتل های مجلل مشهد میزبان بهترین رستوران هایی هستند که با استفاده از مواد اولیه تازه و سرآشپزهای چیره دست بهترین غذاها را در محیطی بهداشتی برای مسافران طبخ می کنند. بسیاری از این هتل های لوکس معماری سنتی یا مدرنیته بسیار خلاقانه ای دارند که در کنار رفتار خوب کارکنان می تواند تجربه اقامت شما را دلپذیرتر کند. در این هتل ها امکاناتی مانند دوچرخه، استخر، سالن های ورزشی، کتابخانه و حتی عکاسی وجود دارد.

هتل های مجلل و لوکس مشهد نزدیک حرم

معرفی بهترین هتل های مجلل مشهد

انتخاب بهترین هتل مجلل در مشهد بستگی زیادی به سلیقه هر فرد دارد. برای رزرو هتل در مشهد ممکن است برخی قیمت هتل را در اولویت قرار دهند و برخی دیگر امکانات آن را در نظر بگیرند. اما بهترین هتل مجلل مشهد، هتلی است که تعادل معقولی بین قیمت و کیفیت داشته باشد. مجلل ترین هتل های مشهد دارای چندین رستوران، مناظر زیبا، فضاهای باز و فضاهای تفریحی خاص هستند. از هتل های مجلل مشهد از دید مسافران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 در سال 1375 ساخته شده و معماری آن به سبک سنتی است. این هتل با وجود ظاهر ساده دارای امکاناتی مانند رستوران با ظرفیت 250 نفر، پارکینگ، چندین سوئیت و استخر می باشد. طراحی داخلی این رستوران کاملا سنتی است و در لابی آن مجسمه هایی از افسانه های شاهنامه فردوسی را می بینید. هتل هما 2 دارای مراکز اقامتی به صورت سوئیت می باشد که در تمامی آنها صبحانه رایگان ارائه می شود. این هتل مشرف به باغی سرسبز است. این تم فضای اطراف هتل هما 2 را نیز ملایم کرده است.

هتل های مجلل و لوکس مشهد نزدیک حرم

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا یکی از شاهکارهای معماری خیابان شیرازی مشهد و یکی از بهترین هتل های مشهد است. این هتل در سال 1392 افتتاح شد و دارای اقامتگاه های داخلی و خارجی می باشد. هتل مدینه الرضا دارای 18 طبقه و 325 سوئیت و اتاق می باشد که دارای امکانات رفاهی یک هتل 5 ستاره می باشد. رستوران و فضای داخلی اتاق ها به سبک سنتی طراحی شده است. در این هتل رستوران «آفتابگردان»، کافه تریا بهارنارنج، سالن کنفرانس زمرد، دو استخر مجزا برای زنان و مردان، سالن استراحت، جکوزی، حمام ترکی و سونای خشک وجود دارد که امکان استفاده رایگان از آنها وجود دارد. .

هتل قصر طلایی مشهد

از نزدیک ترین هتل های مجلل به حرم امام رضا می توان به هتل قصر طلایی یا قصر طلایی اشاره کرد. این هتل دارای 20 طبقه و 358 مرکز اقامتی برای پذیرایی از مسافران است. هتل قصر طلایی دارای اتاق هایی در اتاق های اکونومی، لوکس، آتریوم و پانوراما می باشد. امتیاز بزرگ هتل قصر طلایی بدون شک تنوع در طراحی، چیدمان، تجهیزات و دکوراسیون اتاق هایش در مشهد است تا هر چه بیشتر به آنچه در ذهن دارند نزدیک شود.

رستوران این هتل مجموعه بی نظیری از غذاهای ایرانی و سنتی را به صورت سلف سرویس در اختیار زائران قرار می دهد و بیش از 600 نفر ظرفیت دارد. هتل قصر طلایی بسیار نزدیک به باب الرضا است و در فاصله کمی به مسجد رضوی و مسجد گوهرشاد قرار دارد.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی تنها هتل با نمای آتریوم در شرق کشور و یکی از هتل های مجلل مشهد است. این هتل 23 طبقه دارای 223 اتاق مشرف به حرم و معماری شگفت انگیز است. هتل درویشی کمتر از 1.5 کیلومتر با حرم مطهر فاصله دارد. اما امکان سرویس دهی و انتقال مسافران به حرم مطهر وجود دارد. اتاق های هتل درویشی به صورت اتاق فصلی اکونومی، تخت دو نفره فصلی دو نفره، اتاق دوبلکس پرزیدنتال، اسپا پنت هاوس، سوئیت دو نفره امپریال، تخت دو نفره استاندارد دوبل پلاس فصلی و … می باشد. تمامی این اتاق ها دارای اینترنت رایگان، تلفن و تخت های راحت هستند.

هتل های مجلل و لوکس مشهد نزدیک حرم

خدمات عمومی هتل درویشی مشهد شامل خدمات نظافتی، تفریحی، ورزشی و حمل و نقل می باشد. در مجموع اگر بخواهیم هتل درویشی را با قصر طلایی مقایسه کنیم باید بگوییم که هتل قصر طلایی دارای اتاق های متنوع تری است در حالی که هتل درویشی امکانات مجلل تری را در اختیار مسافران قرار می دهد. لازم به ذکر است که هر دو هتل جزو هتل های نزدیک باب الرضا هستند و با 10 دقیقه پیاده روی می توان به حرم مطهر رسید.

هتل الماس 2 مشهد

ساختمان مقعر هتل الماس 2 علاوه بر ظاهر شیشه ای، درخشش خود را در میان انبوه هتل های مجلل مشهد نشان می دهد. هتل الماس 2 در خیابان امام رضا واقع شده و دارای 217 مرکز اقامتی می باشد. معماری داخلی این هتل با سقف های بلند و لوسترهای مجلل تزیین شده و حس یک اقامت شاهانه در مشهد را برای مسافران ایجاد می کند. در این هتل ترانسفر رایگان به حرم برای مسافران وجود دارد. لازم به ذکر است رزرو چند اتاق VIP در این هتل با میوه و شیرینی همراه است. خدمات صبحانه در تمامی اتاق های این هتل به صورت رایگان ارائه می شود. هتل الماس 2 یکی از هتل های مجلل مشهد محسوب می شود که در آن قوانینی مبنی بر ممنوعیت استعمال دخانیات و ورود حیوانات خانگی وجود دارد.

83 / 100

دیدگاهتان را بنویسید