قرار اول چی بپوشیم که خاص و جذاب باشیم؟

اگر قرار است که با فردی اولین دیدار خود را تجربه کنید، حتما نگران هستید که چگونه استایلی خوب و ایده‌آل داشته باشید. برای خاص و جذاب بودن در قرار اول، اعتماد به نفس داشته باشید، لباس مناسب انتخاب کنید، به جزئیات توجه کنید، مرتب و آراسته باشید، کفش مناسب بپوشید، با لبخند و اعتماد به نفس صحبت کنید، به حرف‌ها با دقت گوش کنید و از لحظه لذت ببرید. به یاد داشته باشید که مهمترین چیز خودتان بودن است.

همه می‎دانیم که لباس مناسب و داشتن اعتماد به نفس یک نکته کلیدی در دیت اول است! ممکن است هزار بار لباس‌ها و اکسسوری‌هایتان را مرور کنید و به هیچ نتیجه‌ای نرسید که بهتر است چی بپوشید؟ در این مقاله قصد داریم تا درباره انواع استایل برای دیت اول صحبت کنیم تا بتوانید به راحتی تصمیم بگیرید.

dd798872 8fcc 4076 9e28 7abf5827f56f

مهمترین نکته در دیت اول

در دیت اول، مهمترین چیز خودتان بودن و احساس راحتی است. سعی کنید با انتخاب لباس مناسب، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و تاثیر اولیه خوبی بر طرف مقابلتان بگذارید بنابراین به مکان ملاقات توجه کنید و لباسی متناسب با آن مکان انتخاب کنید و نظافت و آراستگی لباس‌ها و موهایتان را فراموش نکنید.

نکته بعد در انتخاب لباس دیت اول، تناسب و راحتی آن است. لباس‌هایی را انتخاب کنید که در آن‌ها احساس راحتی دارید و آزادی حرکت شما را محدود نمی‌کنند. از پوشیدن لباس‌های تنگ یا چسبان که باعث محدود شدن حرکاتتان می‌شوند خودداری کنید. همچنین مشخص کردن سبک لباس هم به شما کمک می‌کند که بهتر بتوانید لباس‌های کمدتان را بایکدیگر ترکیب کنید و استایلی شیک و قابل قبول ایجاد کنید.

عطر! عطر خوب را فراموش نکنید، بوها تاثیرات مثبت زیادی روی احساسات دارند و می‌توانند به راحتی باعث ایجاد حس خوب شوند پس فراموش نکنید که یک عطر خوب را قبل از قرار انتخاب کنید و به اندازه از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده زیاد از عطرها می‌تواند نتیجه عکس بدهد و آزار دهنده باشد.

استایل کژوال و نیمه رسمی پسرانه برای دیت اول

استایل کژوال و نیمه رسمی معمولا بهترین گزینه برای اولین قرار است و کمترین ریسک را به همراه خواهد داشت به خصوص اگر عمده استایل شما را لباس‌های رسمی و نیمه رسمی تشکیل می‎دهد. بنابراین بهتر است که برای دیت اول هم همان استایل را به شیوه‌ای کامل‌تر و رسمی‎تر حفظ کنید. برای مثال اگر عمدتا از بلوزهای مردانه و شلوارهای جین ساده یا کتان در استایل روزمره خود استفاده می‎کنید بهتر است برای دیت هم همین روند را پیش بگیرید و یک شلوار کتان مردانه را با یک پیراهن مردانه ساده یا طرح‌دار و کفش کالج ست کنید.

شاید بهتر باشد یک مقدار آستین‌های خود را بالا بزنید و دکمه بالای پیراهن را هم آزاد بگذارید. برای کمی چاشنی هنری بودن هم می‎توانید از یک جلیقه مردانه بدون بستن دکمه استفاده کنید. اگر هم دوست دارید رسمی‎تر باشد باید یک کت تک را برای تکمیل استایلتان انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که پالت رنگی استایلتان را درست انتخاب کنید و از امتحان هرچیز جدیدی در استایل و چهره بپرهیزید. رنگ‌های خنثی مانند خاکستری و مشکی یا رنگ‌هایی مانند کرم و سرمه‌ای انتخاب مناسبی برای قرار اول شما خواهد بود.

استایل کژوال و اسپرت پسرانه برای دیت اول

اگر از جمله افرادی هستید که لباس‌های اسپرت و کژوال را همیشه ترجیح می‎دهید بهتر است که برای دیت اول هم به سراغ استایل‌های اسپرت و کژوال بروید، اما توجه داشته باشید که استایل شخص مقابل هم باید اسپرت و کژوال باشد در غیر این صورت هر دو شما موذب خواهید شد و ممکن است دیت شما به خوبی پیش نرود.

برای داشتن یک استایل کژوال و اسپرت پسرانه بهتر است به سراغ شلوارهای جین راسته یا بگ و ترکیب آن‌ها با تیشرت و کیف کمری مردانه بروید. اگر هم هوا سرد است می‎توانید از هودی برای تکمیل استایلتان استفاده کنید. بهتر است از رنگ‌های خیلی بولد استفاده نکنید و رنگ‌های خنثی و تیره را در نظر بگیرید.

استایل کژوال و نیمه رسمی دخترانه برای دیت اول

اگر به اولین قرارتان با کسی دعوت شده‌اید، خونسردی خود را از دست ندهید. بهترین لباس برای قرارهای اول عموما در سبک‌های کژوال و نیمه رسمی است. برای انتخاب لباس بهتر است ابتدا محلی که به آن دعوت شده‎اید را بررسی کنید و ببینید که حال و هوای آنجا چگونه است. اگر به یک کافه با فضای باز و فضای خودمانی دعوت شده‎اید پوشیدن یک کفش پاشنه بلند مجلسی انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود و باید به سراغ انتخاب‌های ساده‌ای مانند کفش‌های لوفر زنانه و کفش‌های کف صاف بروید.

در استایل نیمه رسمی دخترانه برای دیت اول پوشیدن لباس‌های پرزرق و برق ممنوع است و بهتر است از لباس‌های نیمه رسمی مانند کت زنانه با شلوار کتان و شال‌های سبک و ساده استفاده کنید و استایلتان را با اکسسوری‌های ظریف تکمیل کنید.

استایل کژوال و اسپرت دخترانه برای دیت اول

اگر معمولا اسپرت می‎پوشید و با استایل‌های نیمه رسمی و رسمی میانه خوبی ندارید بهتر است که در قرار اول هم همین روند را پیش بگیرید. می‎توانید یک شلوار جین ساده یا بگ را با کفش کتانی و مانتو اسپرت یا پیراهن مردانه استایل کنید. تنها توجه کنید که از رنگ‌های بولد کمتر استفاده کنید و یک استایل با رنگ خنثی داشته باشید.

می‌توانید از یک کوله پشتی کوچک یا کیف‌های اسپرت پارچه‌ای برای تکمیل استایلتان استفاده کنید و وسائل مورد نیازتان را هم همراه داشته باشید.

858cde6c a946 433f bee6 ffa996d4e892

سخن پایانی

دیت اول یک موقعیت پراسترس است و هندل کردن شرایط ممکن است اگر اعتماد به نفس نداشته باشید دشوار باشد بنابراین باید سعی کنید که یک استایل عالی برای خود در نظر بگیرید که اعتماد به نفس شما را تقویت کند و بتوانید احساس خوبی داشته باشید. در این مطلب سعی کردیم نکات استایل‌های رایج و مناسب دیت اول را برای پسرها و دخترها بیان کنیم تا بتوانید راحت‎تر تصمیم بگیرید.

پس به عنوان جمع‌بندی فراموش نکنید که برای داشتن یک استایل جذاب در دیت اول، لباس‌هایی را انتخاب کنید که در آن‌ها احساس راحتی می‌کنید. از ترکیب رنگ‌های بولد بپرهیزید و از آیتم‌های مناسب مانند تی‌شرت، شلوار جین، لگینگ، کتانی، لوفر و اکسسوری استفاده کنید. به موها، آرایش و عطر خود نیز توجه کنید و با لبخند زدن و صحبت با اعتماد به نفس، خودتان را جذاب‌تر نشان دهید. به یاد داشته باشید که مهم‌ترین چیز در دیت اول، خودتان بودن است.

۷۱ / ۱۰۰

دیدگاهتان را بنویسید