سفر به اروپا | دیزنی لند پاریس

اروپا، ملقب به قاره سبز با تاریخ بسیار غنی و طبیعتی رویایی یکی از بهترین مقاصد برای سفر را در دل خود جای داده است. این قاره دارای کشورهای بسیار زیبایی است که سفر به هر کدام می‌تواند تجربه منحصربه‌فرد و لذت‌بخشی را برایتان رقم بزند و به همین دلیل نیز تور اروپا در بین گردشگران سراسر جهان محبوبیت بسیاری دارد. اما از بین کشورهای اروپایی، فرانسه همچون نگینی می‌درخشد و سفر به آن آرزوی هر گردشگری است. دیزنی لند از جمله بهترین جاذبه‌های فرانسه است که در پاریس واقع شده و شما را به دنیایی فانتزی می‌برد و فعالیت‌های هیجان‌انگیز و ماجراجویانه‌ای را برایتان تدارک دیده است.

دیزنی لند پاریس

دیزنی لند با قلعه‌های افسانه‌ای، شخصیت‌های کارتونی محبوب، و جاذبه‌های هیجان‌انگیز یک مقصد محبوب برای تمامی اعضای خانواده با هر سنی می‌باشد تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای تمامی افراد رقم می‌زند. در این مطلب نیز قصد داریم در مورد سفر به قاره اروپا و بازدید از این جاذبه دیدنی اطلاعات کامل و جامعی را در اختیارتان قرار دهیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

چرا اروپا؟ دلایل سفر به اروپا

در ابتدا ممکن است این سوال در ذهنتان نقش ببنند که چرا باید به اروپا سفر کنید و چه چیزی این قاره را به مکانی خاص و جذاب برای سفر تبدیل کرده است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اروپا یکی از دیدنی‌ترین قاره‌ها در سراسر جهان است و شگفتی‌های بی‌نظیری را در خود جای داده است. اما به‌طورکلی برای رفع ابهام دلایل زیر را در اختیارتان قرار می‌دهیم:

●      دارا بودن تاریخ و فرهنگ غنی

اروپا دارای تاریخ بسیار غنی‌ای است و از این رو مملو از آثار باستانی و تاریخی متعددی همچون کولوسئوم رم  و آکروپولیس آتن می‌باشد که به قدمت تمدن بشری برمی‌گردند. همچنین بهترین موزه‌های جهان نیز در این قاره قرار گرفته‌اند و موزه لوور پاریس، موزه بریتانیا در لندن و موزه واتیکان در رم تنها تعداد محدودی از این موزه‌های دیدنی هستند. شهرهای تاریخی اروپا همچون رم، پاریس، لندن، ونیز و بارسلونا نیز نشان دهنده تاریخ غنی این قاره هستند و بناهای تاریخی متعددی با معماری‌های فوق‌العاده‌ای را در خود جای داده‌اند. پس به‌عنوان اولین دلیل باید بگوییم که بازدید از این بناهای تاریخی را در هیچ کجای جهان نخواهید دید و باید حتما برای بازدید از آنها راهی قاره اروپا شوید.

●      تنوع فرهنگی

یکی دیگر از دلایلی که به شما توصیه می‌کنیم حتما در طول زندگی خود یکبار از این قاره دیدن کنید، تنوع فرهنگی آن است. اروپا خانه‌ی صدها زبان و گویش مختلف است که هر کدام فرهنگ و آداب و رسوم منحصر به فرد خود را دارند و در کنار هم به زندگی مشغولند و همین تنوع فرهنگی باعث جذابیت بیشتر این قاره شده است.

●      طبیعت بکر

از هر چیزی که بگذریم، طبیعت بکر اروپا قابل چشم‌پوشی نیست و به دلیل همین طبیعت خارق‌العاده لقب قاره سبز را از آن خود کرده است. کوهستان‌های آلپ با مناظر بکر و روستاهای دلنشین خود، سواحل زیبای دریای مدیترانه با آب‌های نیلگون و ماسه‌های طلایی، جنگل‌های سیاه آلمان با طبیعت دست‌نخورده و آبشارهای زیبا تنها گوشه‌ای از زیبایی‌های طبیعی این قاره هستند که باید حتما از نزدیک آنها را ببینید.

●      امکانات رفاهی

از دیگر دلایل با اهمیت برای سفر به قاره اروپا باید به امکانات رفاهی فوق‌العاده آن اشاره کنیم. اکثر کشورهای اروپایی برای رفاه حال گردشگران امکانات خوبی را در نظر گرفته‌اند از هتل‌های لوکس محل اقامت گرفته تا رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها با منوهای متنوع و سیستم حمل و نقل بسیار پیشرفته. هر کدام از این امکانات می‌توانند به شما کمک کنند سفر لذت‌بخش‌تری را تجربه کنید.

معرفی دیزنی لند پاریس

یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین پارک‌های تفریحی در اروپا، پارک دیزنی لند می‌باشد که هر ساله میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان است. این پارک رویایی در حومه شرقی پاریس قرار گرفته و دارای تفریحات بسیار منحصربه‌فردی همچون شخصیت‌های کارتونی دوست‌داشتنی، نمایش‌های موزیکال رنگارنگ و قلعه‌های افسانه‌ای می‌باشد.

 در دیزنی‌لند پاریس، می‌توانید در کنار میکی‌ماوس و دوستانش قدم بزنید، از شهربازی‌های هیجان‌انگیز لذت ببرید، از نمایش‌های آتش‌بازی بازدید کنید و در رستوران‌های متنوع آن، غذای محبوب خود را سفارش دهید و به استراحت مشغول شوید. پارک به دو بخش اصلی پارک دیزنی‌لند و پارک والت دیزنی استودیو تقسیم می‌شود. پارک دیزنی‌لند با قلعه زیبای خفته و دنیای فانتزی خود، مکانی ایده‌آل برای کودکان و بزرگسالان است. در حالی که پارک والت دیزنی استودیو با تمرکز بر دنیای سینما و تلویزیون، تجربه‌های هیجان‌انگیزتری را برای علاقه‌مندان به سینما ارائه می‌دهد. پس بازدید از دیزنی لند را حتما در برنامه تور پاریس خود بگنجانید و لحظات هیجان‌انگیزی را برای خود بسازید.

دلایل محبوبیت دیزنی لند پاریس

در این قسمت قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چه چیزی دیزنی‌لند پاریس را از سایر پارک‌های اروپا متمایز کرده است. دلایل بسیاری وجود دارد که سبب تمایز و محبوبیت دیزنی لند پاریس شده است که برخی از مهم‌ترین دلایل این محبوبیت عبارتند از:

●      تنوع جاذبه‌ها

●      طراحی منحصربه‌فرد و ویژه

●      رستوران‌های متنوع

●      فروشگاه‌های متعدد در پارک

●      برگزاری رویدادهای ویژه و فصلی

●      دسترسی آسان

جاذبه‌های دیدنی پارک دیزنی لند پاریس

همان‌طور که تا کنون چندین بار تاکید کردیم، دیزنی لند پاریس دارای جاذبه‌های بسیار زیادی است که حقیقتا تمامی آنها ارزش دیدن دارند، اما به‌طورکلی بهتر است در زمان بازدید خود از این پارک، دیدن جاذبه‌های زیر را در اولویت قرار دهید:

●      راه‌آهن کوهستان بزرگ (Big Thunder Mountain Railroad)

با این قطار کوهستانی هیجان‌انگیز به سفری ماجراجویانه در دل یک معدن متروکه برده می‌شود. پیچ و خم‌های تند، شیب‌های تند و صداهای مهیج و گاها ترسناک از جمله اصلی‌ترین جذابیت‌های راه آهن کوهستان در دیزنی لند پاریس هستند.

●      سفید برفی و هفت کوتوله (Blanche-Neige et les Sept Nains)

دنیای افسانه‌ای سفید برفی و هفت کوتوله، دنیایی است که بخش زیادی از کودکی ما را به خود اختصاص داده است و حال این امکان در دیزنی لند فراهم شده که بتوانید پا در این دنیای فانتزی بگذارید و وارد داستان سفید برفی و هفت کوتوله شوید و از جنگل‌های تاریک عبور کنید و در نهایت ملکه بدجنس داستان را سرنگون کنید.

●      فانتوم مانور (Phantom Manor)

اگر اهل ماجراجویی‌های ترسناک هستید و سرتان برای این دست داستان‌ها درد می‌کند، در دیزنی لند پاریس به سراغ فانتوم مانور بروید. این مکان یک خانه تسخیر شده توسط ارواح را روایت می‌کند که در آن اتفاقات هیجان‌انگیزی رخ می‌دهد.دیزنی لند پاریس

●      قلعه زیبای خفته

(Sleeping Beauty Castle)

قلعه زیبای خفته به دلیل زیبایی و معماری بی‌نظیری که دارد به نمادی از دیزنی لند پاریس تبدیل شده است و معمولا مرکزی برای برگزاری رویدادهای مختلف است. پس حتما در سفرتان به دیزنی لند به قلعه زیبای خفته بروید و از داستان رمانتیک آن لذت ببرید و سپس با این قلعه فوق‌العاده در پس زمینه عکس‌های یادگاری بگیرید.

●      ادونچر لند (Adventureland)

ادونچر لند یکی از بخش‌های اصلی و دیدنی در دیزنی لند پاریس است که با الهام از جنگل‌های آفریقا، آسیا و آمریکای جنوبی ساخته شده است. این منطقه خود دارای ۴ قسمت مختلف شامل علاالدین در دیزنی لند پاریس (Le Passage Enchanté d’Aladdin)، ایندیانا جونز و معبد پریل (indiana jones and the temple of peril)، دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) و مجموعه‌ای فروشگاه‌ها و رستوران‌ها می‌باشد.

●      پرواز پیتر پن (Peter Pan’s Flight)

در این مکان شما سوار بر کشتی پیتر پن می‌شوید و بر فراز لندن پرواز می‌کنید و از زیبایی‌های این شهر دیدنی لذت می‌برید.

●      سفرهای پینوکیو (Les Voyages de Pinocchio)

پینوکیو یکی از شخصیت‌های کارتونی محبوب در سراسر جهان است که در این قسمت از پارک دیزنی لند به شما این امکان داده شده که پا در دنیای این عروسک چوبی بگذارید و شاهد ماجراهای پینوکیو و تبدیل شدن او به یک پسر واقعی باشید.

●      برج هالیوود (Hollywood Tower)

نام دیگر این برج، برج وحشت است که در آن داستان از این قرار است که مسافران یک هتل در آسانسور گیر می‌افتند که اتفاقات هیجان‌انگیز و ترسناکی برای آنها رقم می‌خورد.

بهترین زمان سفر به اروپا و بازدید از پارک دیزنی لند پاریس

با وجود اینکه اروپا و به‌خصوص پاریس در تمامی فصول سال دارای زیبایی‌های خاص خود هستند، انتخاب بهترین زمان سفر روی تجربه و رضایت نهایی شما بسیار تاثیرگذار است و در برخی از زمان‌ها تجربه بهتری را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. به طور کلی، بهار و پاییز بهترین فصول برای سفر به اروپا هستند. چرا که در این فصول دمای هوا بسیار معتدل است و جمعیت گردشگران نسبت به تابستان در این زمان‌ها کمتر می‌باشد و این امکان را برایتان مهیا کرده که بتوانید در شرایط آب و هوایی مساعد و به دور از شلوغی از شهرهای دیدنی اروپا و تفریحات پارک دیزنی لند لذت ببرید. 

سخن پایانی

اروپا با تاریخ غنی، فرهنگ متنوع، طبیعت بکر و جاذبه‌های بی‌شماری همچون دیزنی‌لند پاریس، مقصدی رویایی برای هر گردشگری است. ما نیز در این مطلب به بررسی اروپا و دیزنی لند پاریس پرداختیم و اطلاعات کاملی از آنها را در اختیارتان قرار دادیم. پس اگر برای یک ماجراجویی هیجان‌انگیز آماده‌اید، فرصت را از دست ندهید و همین الان برای تور اروپا و بازدید از پارک دیزنی لند یک برنامه‌ریزی اساسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید