بهترین آموزشگاه سفالگری در کرج

 

مجتمع هنرهای تجسمی و صنایع دستی نقشینه ارائه دهنده دوره های سفال و سرامیک در کرج می باشد. در لیست بهترین آموزشگاه سفالگری در کرج شما می توانید با نام آکادمی هنری نقشینه آشنا شوید که دوره های خود را در این زمینه در سه حالت دوره های آزاد، دوره های ورکشاپ کوتاه مدت و دوره های فنی و حرفه ای با ارائه مدرک قابل ترجمه فنی و حرفه ای به شما هنرجویان عزیز ارائه می دهد. این مجموعه هنری برای انتقال بهتر مفاهیم پایه و ارائه دوره های کاربردی عملی از اساتید با تجربه و دانش در زمینه سفال و سرامیک استفاده می کند. شما می توانید از طریق وب سایت رسمی مجتمع صنایع دستی و هنرهای تجسمی نقشینه و همچنین از طریق کانال آپارت این مجموعه از آثار و نمونه کارهای این مجموعه مطلع شوید. همچنین می توانید با اساتید و فضای آکادمی نقشینه نیز آشنایی بیشتری پیدا کنید.

بهترین آموزشگاه سفالگری در کرج

مزایای آموزشگاه سفالگری در کرج

در انتخاب دوره های فنی و حرفه ای، دوره های آزاد یا ورکشاپ های کوتاه مدت دست شما در بهترین آموزشگاه هنرهای تجسمی در کرج کاملا باز می باشد. شما می توانید ابتدا مشاوره های فنی و رایگان ما را در خصوص دوره های سفالگری در کرج دریافت کنید و پس از مشاوره ها نسبت به ثبت نام در دوره های ما اقدام کنید. در صورت انتخاب هر یک از این دوره ها شما می توانید از مزایای ویژه آن ها بهره مند شوید. اما باید بدانید که یکی از بهترین و پر مزیت ترین دوره های آموزشی ما دوره های فنی و حرفه ای می باشد. چرا که در این دوره شما می توانید مدرک قابل ترجمه ای را به دست آورید که به واسطه آن می توانید به خوبی موقعیت های شغلی مناسبی را در داخل و خارج از کشور به خود اختصاص دهید.

بهترین آموزشگاه سفالگری در کرج

ثبت نام دوره سفالگری در کرج

برای ثبت نام در دوره های فنی و حرفه ای و یا دوره های آزاد و ورکشاپ های کوتاه مدت سفال و سرامیک در آکادمی هنری نقشینه می توانید به وب سایت رسمی این آموزشگاه مراجعه نمایید. برای توضیحات تکمیلی باید به شما بگوییم که آکادمی هنری نقشینه تنها به برگزاری دوره های تخصصی سفال و سرامیک نمی پردازید و این آموزشگاه در میان سایر آموزشگاه های کرج در صدر بهترین آموزشگاه نقاشی در کرج هم دیده می شود و دوره های نقاشی را به صورت آزاد، فنی و حرفه ای و ورکشاپ های کوتاه مدت در تمامی شاخه های مربوط به نقاشی برای شما هنرجویان به صورت ویژه برگزار می کند و شما می توانید در این دوره ها نیز شرکت کنید و از مزایای آموزشی که این آموزشگاه در اختیار شما قرار می دهد بهره مند شوید.

73 / 100

دیدگاهتان را بنویسید